. : mässa : .

Ja nu är man hemma igen efter en helgs intensiv mässa i Partille. Det har varit jättetrevligt - som vanligt :0) Tusen tack Lisa, Susanne, Anna-Lena och Ingrid!! Lite shopping blev det förstårs också, bla 56 nya Promarkers! Som jag alldeles strax ska plocka fram och klappa lite på ;0) Lär väl ta en stund innan jag bekantat mig med dom allihopa, men snart hoppas jag kunna komma med lite nya färger här i bloggen...

Passar även på att visa mitt resultat från utmaningen i hÄnglar-bloggen, som du kan se här!

Det var ingen lätt uppgift kan jag säga, då det normalt inte alls är dom färger jag skulle välja. Men det är ju det som är så otroligt skoj med utmaningar! :0)

Ha en bra måndag!

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0