. : greeting farm max : .

Har genast skaffat mig en ny favorit bland Greeting Farm stämplarna. Jag känner ibland att det är svårt att hitta stämplar som passar killar, som är så där lagom gulliga. Men nu har jag hittat en... :0)


Det här motivet färglade jag när jag demade på Avesta mässan förra helgen.
Det är färglagt med Promarkers och ala papper och dekorationer finns att hitta hos Inkywings.


 
En närbild på motivet. Här har jag använt mig mycket av Promarkers Blender-penna.

Nu ser jag fram emot lite valborgsfirande imorgon!! :0)

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Johanna (hannahoj)

Jättefint kort! Håller helt med dig att det ibland är svårt att hitta bra killmotiv. Jag tycker också att det är svårt att hitta dekorationer som passar till killkort. Oftasts är det ju typ blommor, fjärilar, hjärtan som man dekorerar med, i alla fall här :)



Hoppas att du får en bra helg!



/Johanna

2010-05-01 @ 06:30:24
URL: http://hannnahoj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0