. : mässa i avesta : .

I helgen har jag varit med Inkywings-Lisa och DT-kollegan Susanne och jobbat på pysselmässan i Avesta. Det var ju ett tag sen sist och jag hade verkligen sett fram emot att få kommma iväg för lite inspiration och trevligt sällskap! Det var fantastiskt trevligt och roligt!! :0) Det är alltid lika skoj att få komma iväg med Lisa och Susanne. Sen så blev det lite shopping också såklart. Inte så jättemassor egentligen men de nya distressfärgerna fick följa med hem samt en hel del papper...

Medans jag var och roade mig i Avesta så fyllde min mor 60 år, så jag såg förstårs till att styra upp present och kort innan jag åkte. :0)


Ett enkelt stilrent kort till min älskade mamma!


Kortet är gjort med papper från Maja Designs senaste kollektion. Underbara färgmatchade papper. Blommor, löv och rosor från Inkywings. Stämpel från Easer.


Insidan i samma stil.
Vi gav mor och hennes karl en övernattning i minisvit på hotell och en trerätters middag på en jättemysig reastaurang i Gävle. Restaurangen "hittade" jag och min sambo när vi bodde i Gävle förra året. He-elt fantastiskt god mat o service. Och mysigt! Helt klart värt att rekomendera om ni är i Gävle nån gång!! (den heter Matildas)


Och så baksidan med min personliga stämpel.

Är riktigt, riktigt pysselsugen efter helgens äventyr så det lär dyka upp fler projekt här under veckan. ;0)

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: ElinÅ

Jättesnyggt kort! Fanns massor inspiration i din blogg!

2010-04-27 @ 00:48:29
URL: http://elinsscrapblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0