. : Mayas skiss : .

Så var det ny vecka igen, fantastiskt vad fort det rullar på nu när skolorna börjat igen och semestrarna är slut.
Jag tänkte börja veckan med att inspireras av Mayas skiss från förra veckan (den ser ni här), och göra ett litet bidrag jag också. Kommentera gärna om ni också prövar skissen så kommer vi till Eran blogg och kikar!!
Så här blev min tolkning:




Jag har vridit på skissen ett varv.

Detaljbilder:





Stämplar: Greeting Farm - Max
Papper: Cardstock, Wellpapp, Bo Bunny - Block Party
Dekorationer: Floss, Tim Holtz - Grungeoard, Knappar
Färg: Distress Vintage photo, Distress Black Soot, Memento - Tuxedo Black
Övrigt: Crackle Accents (Inkessentials), Chipboard stickers (Basic Grey), Kantrivare


Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Hej igen Åsa. Vad kul att du är på G igen! Vi ses snart!

2010-08-30 @ 19:00:25
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Sara-SaGam

Hej igen Åsa. Vad kul att du är på G igen! Vi ses snart!

2010-08-30 @ 19:00:47
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0