:: dopinbjudan ::

Oj vad tyst det vart i bloggen den här veckan. Det har pysslats massor här hemma, men det är inget som jag kan visa - ännu.. ;0) Däremot har jag pysslat ihop några enkla dopinbjudningar till våran Moas stundande dop. Dessutom så ska Moas kusin Wilma döpas smatidigt, så det fick bli två olika varianter på inbjudan.
---------------------------
Oh how quiet it was in the blog this week. It has been a lot of crafting done here, but there's nothing that I can show you - yet .. ;0) But I have put together a few simple invitations to our Moas upcoming baptism. In addition, Moas cousin Wilma is going to be baptized at the same time, so it had to be two different variations on the invitation.





Texten är utskriven på datorn och sedan en bit mönstrat papper och fram med symaskinen.
Det gäller att inte krångla till det för mycket när det ska "massproduceras"...

Här hemma är det sjukstuga med envisa förkylningar. Jag är den enda som klarat mig så här långt. Jag har visserligen vissa känningar idag, men jag envisas om att om jag inte känner efter så kanske jag slipper! :0)
----------------------
The text is printed on the computer and then a piece of patterned paper and some work by the sewing machine.
It's important not to fuss too much when the cards should be "mass produced"...

Here at home it's infirmary with persistent colds. I'm the only one who got me this far without getting sick. I´ve been feeling some sympthoms today, but I believe that if I pretend that they are not there then maybe I don´t get sick... ;0)

Storlek/Size:
10x15 cm
Papper/Papers: Cardstock, Bo Bunny
Övrigt/Embellies: Sewing Machine, Floss, Button




Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Jättefina inbjudningar!! Vad heter typsnittet du valt till namnen??

2010-12-25 @ 23:29:22
URL: http://millanspyssel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0