. : du gör mig glad : .

Ännu ett kort i alla hjärtans dag-tema. Denna gång ett kort som eg även skulle passa även vid andra tillfällen.

Skapat i favoritfärgerna rosa och brunt. ;0)

Här har jag lekt med en av mina favoriter Distress Stickles (Antique Bronze) på kanterna runt motivet och mönsterpappret. Jätteskoj och ger en härlig effekt.


En närbild på texten Glad.

Även på detta kort har jag använt mig av Inkywings biljetter, fast här har jag klippt itu den och fäst den under motivet med texten "Du gör mig..." upptill och "...glad" nedtill. Ett skoj sätt att använda biljetterna på. Här kan man också se en närbild på hur det blir med Distress stickles på kanterna.


Det fantastiska Greeting Farm motivet i närbild, färglagt med Promarkers.

I övrigt har jag stansat ut blommorna med retro-stansarna, distressat kanterna och dekorerat med band, knappar och lite bling - såklart! :0)

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0