. : nytt i bloggen : .

Här har det vår-stylats i bloggen! Men - oj - om jag blev enerverad innan det var klart... och då blev det ändå inte riktigt som jag ville. Mycket av designarbetet på blogg.se är så mycket mer invecklat än det borde vara! Undrar hur många ggr jag övervägt att byta till blogspot, som i den aspekten är så mycket enklare. Ja, ja, nu får det vara bra, det är iaf lite mer vårinspirerat. :0)

Förutom bråkat med datorn så har jag faktiskt pysslat också. ;0) Trots att det härjar magsjuka härhemma... jag håller alla tummar jag har för att jag undkommer de bacillerna! Det är ju faktiskt årets mysigaste pysselträff nästa helg - Morkarla - och det vill jag inte missa för nåt i världen.



Jag har gjort ett pocketcard med papper från Melissa Frances och två små söta minihÄnglar, som släpptes på Avesta-mässan förra helgen. Ursöta!



Tagen inuti går att ta ur...



...och där finns en liten personlig hälsning!



De små hÄnglarna är färglagda med Promarkers. Bakgrunden är gjord med Nestabillities och Distresser.



Avslutningsvis baksidan med min personliga stämpel.

Nu hoppas jag på en lugn och skön vecka innan det blir en hel helg fylld med pyssel!

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Inga Larsson

Så trevligt med din nya ljusa blogg..Jag har börjat med blogspot.men jag är ju helt novis.så fick jag en tjej som använder sig av blog.se..men jag vill nog ha blogspot i allafall..särskilt nu när du säger att det är enklare.problemet är ändå att hitta nån som kan sparka i gång mig.Ja det ordnar sig väl. Kram // Inga

2010-05-12 @ 11:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0