. : stjärnor av masker : .

Ett annat sätt att skapa atjärnor, eller andra mönster för den delen, är att använda sig av sk masker. I butiken finns det många olika varianter, och här har jag då använt mig av en med olika stjärnor!



Jag har lagt maskerna på ett vitt cardstock och sedan använt mig av distresser och glimmermist för att jobba fram en härligt färgstark och glittrande bakgrund. Det är synd att glimmereffekten försvinner i och med fotningen, men i verkliga livet riktigt gnistrar det! ;0)



Sedan är kortet dekorerat med wellpapp, dekorationsnät, punchinella, knapp och slutligen en av Inkywings egna biljetter!

Tänk att det kan vara sååå roligt att få kladda och fixa med olika färger och mister! Vanebildande! :0)

Trevlig fredagkväll!

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Cathrine/caca

Vad kul att se en massa stjärnor, jätte inspirerande. Använder själv gärna lite stjärnor, med bara pojk att scrappa om blir det ibland svårt att hitta på dekorationer, men stärnor är alltid användbart. Kortet är verkligen superläckert!

2010-05-22 @ 09:31:16
URL: http://cacaspyssel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0