:: pysselträff ::

Förra helgen så hade jag lyxen att få umgås och pyssla en hel dag med underbara tjejerna Lisa och Susanne!
Det är alltid lika mysigt och inspirerande. Sen ska det ju tilläggas att det inte blir så fantastiskt produktivt för mig i pysselväg när jag har min lilla 4 månaders hjälpreda med mig. Men det får man ta! ;0)

Här kommer iallafall ett av de kort jag gjorde:

--------------------------

Last weekend I had the luxury of getting together and crafting a whole day with wonderful girls Lisa and Susanne!
It is always nice and inspiring. Then how it should be added that it is not so great productive for me when I have my little 4 month helper with me. But it s worth it! ;
0)

Here, atleast one of the cards I made:



An Easel-card with wonderful Super Tobie from Some Odd Girl!







Colored with Promarkers!

Storlek/Size: 15x15 cm
Stämplar/Stamps: Some Odd Girl, Inkywings
Papper/Papers: Cardstock, Bo Bunny, Corrugated paper
Färgläggning/Coloring: Promarkers
Övrigt/Embellies: Nestabilities, Button, Ribbon, Floss


Kommentarer
Postat av: Zarah

Vilket URSNYGGT kort!!

2010-11-06 @ 14:55:46
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Ingunn

Coolt kort!

2010-11-06 @ 17:08:06
URL: http://larsensverden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0