. : copic blog candy : .

Jag brukar sällan vara med i sk. blogg-godis, men den här gången måste jag bara göra ett undantag... för vem vill inte vinna ett helt gäng med copic-pennor!!!! Wow!
Allt du behöver göra är att länka till ett kort du gjort, där du färglagt bilden med copics och länka tillbaka till deras  hemsida.
Låter det bra? Kolla in hos Charmed Crafts & Cards!

-----------------------------

I rarely participate in the so-called. blog-candy, but this time I just have to make an exception ... for who would not want to win a whole bunch of Copic pens!! Wow!
All you have to do is link to a card you have done, where you colored the image with Copics and then link back to their homepage.
Sounds good? Check in with
Charmed Crafts & Cards!

 



Jag passade på att göra ett kort till min fantastiska son som fyllde hela åtta år igår!
Vart tar tiden vägen? Och jag som inte blir en dag äldre... ;0)

----------------------

I took the opportunity to make a card for my wonderful son who turned eight years yesterday!
Where does the time go? And I do not get a day older ... ;0)

Storlek/Size: 10x15 cm
Stämplar/Stamps: Kenny K (digi), Inkywings
Papper/Papers: Cardstock, Bo Bunny
Färg/Ink: Distress - Black soot
Färgläggning/Coloring: Copic Ciao
Övrigt/Embellies: Buttons, Floss, Alphabet stickers

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0