:: etiketter ::

Genom åren så har jag märkt att i den här hobbyn så är organisering och sortering nästan lika stor del som själva hobbyn själv. :0) Jag njuter verkligen när min pysselhörna är välstädad och sorterad och jag har ett bra "system" på mina saker. Sen att det råder fullständig kaos uunder själva skaparprocessen är inte så noga.. ;0)
Just nu är jag inte helt nöjd med pysselhörnan utan har börjat skissa på en liten ommöblering, med förhoppning om att få till det som jag vill.
Vad gäller sortering och organisering så finns det fler ställen än bara pysselhörnan som behöver en liten översyn. I samband med snön som kom i förra veckan, så var det läge att få bort "sommar"kläderna och ta fram vinterstasserna istället. Passade då på att försöka få ett bättre system på alla kläder i hallen.
Varför blir det alltid så att oavsett hur stor hallen är så känns den iallafall för liten...?

Jag gjorde små etiketter/tags att sätta på barnens korgar, som dom har mössor, vantar etc i.
Blir lite lättare att hålla ordning, iallafall ett tag.. ;0)


Pojkarnas korgar har lite större tags.

Lilltjejen har två lite mindre korgar och då blidde det lite mindre tags.

 

 

Storlek/Size: Small & Medium tags
Papper/Papers: Cardstock, Bo Bunny, Inkido, Corrugated Paper
Färgläggning/Coloring: Promarkers
Övrigt/Embellies: Punches, Nestabilities, Ribbon, Floss, Buttons, Chipboard, Sewing machine


Kommentarer
Postat av: Susanne

Oohh, vilka snygga tags.



Du får gärna komma hem till mig och organisera också. Hela huset är i stor behov av en utrensning och sortering.

2010-10-29 @ 06:49:42
URL: http://susny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0