. : godispåsar : .

Välkommen till en ny vecka här i bloggen, en vecka som kommer att gå i Halloween-tema.

Jag tänkte börja med små godispåsar. Bo Bunny har kommit med en helt underbar pappersserie, Whoo-ligans. I den pappersserien finns ett noteringsblock med små sidor man kan riva ut och använda som mönsterpapper, journaling mm. Dessa är perfekta att använda till de små vita papperspåsarna som säljs i butiken!
Snabbt och enkelt!
Sedan har jag dekorerat med 3d-stickers ifrån samma serie.







Papper: BoBunny – WHOO-LIGANS Noteworthy Pages, BoBunny – WHOO-LIGANS ICandy Dimensional– stickers (svart)
Övrigt: Bokstäver - Basic Grey, Organzaband, Tyll

----------------------------

Idag hoppar och skuttar jag lite extra då jag kommer att få chansen att vara Gäst DT åt Tickled Pink Stamps i oktober under deras stora Födelsedagsparty!!! Tjohoooo!!!
Ni har väl inte missat deras fantastiska Lil Lolita stämplar som Inkywings har i butiken??


Ha en toppen måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0