. : whiff of joy : .

Hittade en skiss som jag tyckte om inne på Whiff of Joy-challenges, en sida där man kan delta i olika utmaningar/tävlingar med woj-tema. Så jag blev inspirerad att prova!



Jag har vänt skissen upp och ner. Skissen kan du se här!

I have turned the sketch up side down. You can see the sketch
here!



Stämplar
: Whipp of Joy, Easer
Papper: Cardstock, Maja Design
Färg: Distress - Vintage Photo, Memento - Tuxedo Black
Färgläggning: Copic Ciao
Övrigt: Blommor, minirosor, 3d glaze, Sidenband, Martha Stewart stans - snöflinga, Halvpärlor

Nu ska jag packa väskorna, ta med mig Moa och åka på pysselmässa i Avesta! Ska bli så roligt!!
Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Wendy

WOW!! I LOVE LOVE LOVE this. What a cute little street light and your coloring is amazing!!



Thanks for joining us at WOJ Challenges.



Hugs,

Wendy

2010-09-04 @ 03:19:56
Postat av: giò

Absolutely fantastic!!! Great job on sketch, I love lamp. Thanks for joining us at WOJ challenge.



Hugs, Giò

2010-09-05 @ 13:04:01
URL: http://www.lepiccolecosedigio.blogspot.com
Postat av: Anonym

This is so gorgeous! love the white theme and stunning details! Thanks for joining us at WOJ, hugs, Jane xxx

2010-09-07 @ 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0