:: dt hÄnglar & stÄnglar ::

Jag är nästan fånigt förtjust i alla urgulliga minihÄnglar, och i senaste påsk-kitet finns det ju hela två stycken nya minisar! Här har jag kombinerat den ena med en gammal hÄngelstämpel, Lyktstolpen.

-------------------

I'm almost ridiculously fond of all gorgeous minihÄnglar, and in the last Easter-kit there is not only one, but two (!) new minis! Here I have combined one of them with an old hÄngelstamp, the Lamppost.



Alla papper är från Maja Design och till 'figuren' i mitten (som texten är i) har jag använt mig av de nya diesen som finns hos Inkywings.

-----------------

All papers are from Maja Design and the 'shape'in the middle (were the sentiment are) I´ve used the new dies held at Inkywings.



En närbild på blommorna. De vita 'stråna' är täckta av Flower Soft, med samma teknik som Tussan/Jessica använde sig av i inlägget nedan!

------------------

A little closeup on the flowers. The white 'straws' are covered with Flower Soft, with the same techniq as Tussan / Jessica used in the post below!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0