:: new header - dt hÄnglar & stÄnglar ::

Jag har gjort en ny header och en liten makeover i hÄngla-bloggen.
Det var dags för några av de nya söta motiven att få kliva fram!
-----------------------

I´ve made a new header and a little makeover in the hÄngla-blog.
It was time for some of the new amazing stamps to 'take place'!




Jag har även använt de 'braiga' skyltarna!
Texten är utskriven från datorn.

------------------------

I´ve also used the 'handy' little signs!
The sentiments are from the computer.

------------------------

Några närbilder:

Some close ups:





Jag har använt mig av paper piecing till hÄnglarnas kläder och jag har använt samma papper som till bakgrunden.

Motiven är färglagda med copics, promarkers och MCP.

-----------------------------

I´ve used paper piecing for the clothes, and I´ve used the same dp´s as in the background.

The motifs are colored with copics, promarkers and MCP.


Hope you like it!

------------------------------

Hoppas Ni gillar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0