En julhälsning...

Idag visar jag ett kort hos Engströms jag gjort till vår chef på jobbet, från mig och mina arbetskamrater.
Jag ville hålla det enkelt och stilrent då det är till en man i 60-års åldern.

******

Today Im showing a card in Engströms Blog who I made for my boss at work. It´s from me and my colleagues.
I wanted to keep it clean and simple cause it´s for a man in his 60´s.




Jag har använt papper från MME Lost and Found Christmas.
Perfekta för ändamålet.



Jag har distressat alla kanter med Walnut Stain för att få lite extra djup i pappret.



Insidan har jag dekorerat med samma papper.
Jag älskar det här pappret, man får nästan känslan av att det är en sida ur en bok.
Här har jag valt att stämpla direkt på mönster pappret. Vi kommer dessutom skriva våra namn direkt på.



Samma design på baksidan.

Nu ser jag fram emot lite skön julledighet tillsammans med familjen!
Men glöm inte itta förbi här inne, jag tar inte ledigt från pysslet inte. *ler*


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Stilrent och jättefint kort! Passar nog som handen i handsken ;0)

God Jul!!

2011-12-22 @ 15:22:28
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vilket kanonläckert kort!

2011-12-22 @ 22:17:50
URL: http://ullespyssel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0