:: card wednesday - dt swe scrapbook ::

Japp, då är det onsdag igen och det betyder kortonsdag i SWE scrapbookings blog!

Den här veckan gör vi gula kort med stjärnor på.
Hmmmmm, när jag inventerade min pappers samling insåg jag ganska snabbt att jag inte ägde speciellt många gula papper...
Så - jag fick göra mig ett eget. :0)

-------------------------------------------------

Yes, it´s wednesday again and that means card inspiration day in SWE scrapbookings challenge blog!

This week the challenge is to make yellow cards with stars.
Hmmmm, when I checked my paper collection I discovered that it didn´t contained many yellow papers...
So - I went making one of my own. :0)



The sentiment means "Your a star" in swedish.

So jump on over to SWE scrapbooking to check out the other girls fabulouse cards!

-----------------------------

Skynda över till SWE scrapbooking och spana in vad de andra tjejerna skapat för fantastiska kort!


Kommentarer
Postat av: Agneta N

Fantastiskt snyggt, du är ruggigt duktig!

2011-01-19 @ 12:26:33
URL: http://agnetaskort.blogg.se/
Postat av: Zarah

Supersnyggt!

2011-01-20 @ 11:33:19
URL: http://zarischka2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0