:: topp fem ::

Gott nytt år och god fortsättning!
Hoppas starten på allt det nya har börjat bra!

Jag tänkte börja det nya året med att summera det gamla genom att ge en egen liten topp fem lista av de kort/objekt som jag pysslat med under året. De som jag antingen blivit mest nöjd med eller som varit lite extra roliga att göra...

----------------------------

Happy new year to you all!
Hope the beginning of all the new things have started well!

I intend to begin the new year by summing up the old, by giving a little top-five list of the cards / items that I've worked with through the year. Those that I have either been most pleased with or those who were extra fun to do ...




En liten halloween-påse med stämplar från Angie B och Tickled Pink Stamps.



Ett av årets julkort. Clean and simple.





Ett litet kort med låda i Shabby Chic-stil åt Magnolia Down Under.





En koffert fylld med gottis.



Ett av årets julkort i sk blöjvikning.



Det var mina favoriter!

Pyssla gott i stugorna.



Kommentarer
Postat av: Susanne

Superfina allihop!



Hoppas vi ses till veckan!

2011-01-02 @ 19:45:56
URL: http://susny.blogspot.com
Postat av: Cath.

Helt fantastiska alster, måste kika in här oftare helt enkelt! Tack för inspirationen!

2011-01-06 @ 00:08:38
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0