:: clean and simple - dt inkywings ::

Idag varierar jag mig med ett kort i sk CAS-stil. Clean and Simple.

Today Im doing a card in CAS-style.



Här gäller det att hålla allting minimalt. Så lite dekorationer som möjligt och endast enstaka mönsterpapper.



Jag har använt vit cardstock tillsammans med Bo Bunny papper och ett brunt pappersband.
Och sen dekorerat med lite spets för att få till en lite exklusivare känsla.



Lal La Land´s Cheerleader Marci i rosa skrud!

Vissa perioder kan det vara väldigt skönt att få skapa i en sådan enkel och avskalad stuil, men personligen tycker jag att det är svårt då jag gä-ärna vill fylla på med lite 'för mycket' dekorationer. ;0)

Ha en trevlig tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0