:: graduation - dt hÄnglar & stÄnglar ::

Nu är det inte långt kvar tills alla studenterna ska firas.

Jag har en god vän som precis tagit examen som undersköterska och det måste ju hyllas!

Så idag visar jag detta kort i hÄnglar-bloggen...

--------------

Now it's not long until all students should be celebrated.

I have a friend who just graduated as a nurse and that we have to congratulate
!

So today Im showing this card in the hÄnglar-Blog...



Jag har gjort ett enkelt, stilrent kort med fokus på texten och motivet.

-------------

I´ve made an clean and simple card with focus on the sentiment and the image.



Kortet går i turkosa, dova färger.

-----------

The card is made with dull, turqouise colors.



Den käcka studenten är färglagd med Promarkers, Copics och MCP.

------------

The fab student is colored with Promarkers, Copics and MCP.


Im entering following challenges with this card:

Just Magnolia and hÄnglar & stÄnglar - Anything goes (stiching)


Kommentarer
Postat av: Julia

hej hej Åsa.

Jag skulle vilja fråga dig en sak men hittar ingen mail här i bloggen, vill du maila mig på [email protected]

kram

2011-05-16 @ 15:53:07
URL: http://juliasviktigasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0