Kenny K...

Jag fortsätter med jultemat i mitt andra Gäst-inlägg hos Scrapfabriken idag.
Men idag väljer jag att kombinera Cosmo Cricket pappren med en Kenny K-stämpel istället.

******

I continue with the Christmas theme in my second guest-post at Scrapfabriken today.
But this time I choose to combine the Cosmo Cricket papers with a Kenny K-stamp instead.


 

Jag har gjort ett staffli-kort med hjälp av en Spellbinders die.
Jag har hållt 'framsidan' av kortet ganska sparsamt dekorerad för att behålla fokuset på motivet.

******

I have made an easel card using a Spellbinders die.
I have kept the 'front' of the card rather sparsely decorated to retain the focus on the image.



Sedan har jag dekorerar 'insidan' med mönster papper, halvpärlor, twine och lite rosor.
Och så en yta för den personliga hälsningen.

Alla kanter är distressade med Black Soot.

******

Then I decorate the 'inside' with pattern paper, half-pearls, twine and some roses.
And a surface for the personal greeting of course.

All edges are distressed with Black Soot.



Här är en närbild på den glamorösa tjejen.

Jag funderar på att stoppa det här kortet i min mans juslstrumpa. Tror ni det blir uppskattat..? ;0) 

******

Here is a closeup of the glamorous girl.

I'm thinking of stopping this card in my husband's christmas stocking. Do you think it will be appreciated ..? ;0)



Kommentarer
Postat av: helen

så fint. riktigt juligt. jag tror din man kommer uppskatta kortet :)

2011-11-14 @ 08:43:27
URL: http://scrappfabriken.blogspot.com
Postat av: Zima

Åh va snyggt färglagt! Och kortet som helthet var fint oxå! :)

2011-11-19 @ 07:12:20
URL: http://handmadebyzima.blogspot.com/
Postat av: Patty Sue 2

A beautiful easel card. I love your coloring! Thanks for joining us this week at KKKG's Challenge! Good luck and I hope we see your lovely work next week!

2011-12-01 @ 07:50:43
URL: http://patty-inkitup.blogspot.com
Postat av: sarah

Thank you for entering the Design Team call at Kenny K



Kind Regards.



Sarah-Louise (Tiggertastic)



Kenny K Design Team and Sponsorship coordinator

2011-12-02 @ 22:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0