Min färgläggning...

Oj, oj, oj, två inlägg på samma dag! Idag är jag 'het'! Hi, hi.

(vill du läsa mitt inlägg för StampARTic så kan du skrolla ner till nästa inlägg)



Idag finns min presentation med hos Scrap-Perra i deras blogg!



Där visar jag ett litet smakprov på en av de nya Magnolia stämplarna som hittat in i butiken:


Motivet är färglagt med Promarkers på Letraset Cartridge paper (270 g.).


--------------------------------

Jag har börjat försöka få ihop lite små videosnuttar på hur jag färglägger med mina Promarkers.

Det är inte helt enkelt, då jag varken har någon avancerad utrustning eller möjlighet att redigera ordentligt. Men jag hoppas att det i alla fall ska ge en liten bild av hur jag jobbar. Samt framförallt vilka färgkombinatioer jag använder.

Jag har gjort flera snuttar utifrån motivet jag färglagt här ovan, men jag börjar faktiskt med en annan variant, där jag visar hur jag färglägger ansiktet...

******

I have begun to try to get together some small video clips of how I color with my Promarkers.

It is not simply because I do not have any sophisticated equipment or the ability to edit properly. But I hope that in all cases to give a small idea of ​​how I work. And above all the color combinations I use.

I have made several examples from the image I colored the above, but I actually started with another one, where I show how I color the face ...



Hoppas Ni tycker om den! :0)

Ni får jättegärna ha åsikter, så att jag kan förbättra det i nästa filmsnutt.

Ge gärna konkreta förslag på om det är något speciellt Ni skulle vilja ha tips på!!

******

Hope you like it! :0)

I would love to hear youre opinions, so I can improve it in the next movie clip.

And please give concrete suggestions on whether there is anything specific you would like to see!



Ha det gott, så ses vi snart igen!



Kommentarer
Postat av: Louise

Hej Åsa!

WOW! Vilken underbar video! Grattis till den :)

Så söt Edwin är, han passar perfekt i de färgerna och jag måste säga att jag faller stenhårt för din färgläggning :)



Kram

2011-11-01 @ 16:55:15
URL: http://louisesscrapperie.blogspot.com
Postat av: Linda

Gud så bra, jag tycker det blir så mycket lättare när man ser någon annan göra det först! ;))

2011-11-01 @ 19:09:22
URL: http://muhren.blogspot.com/
Postat av: Christina

superfint blir det! Ska testa precis dom färgerna till "hud". Vad har du använt för färg på Edvins tröja? Vill du kan du svara i Scrapfabrikens FB-grupp :-)

2011-11-02 @ 08:13:22
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com
Postat av: Kathleen

En toppenvideo!!! En fråga bara, väntar du mellan färgläggningarna, dvs låter du en färg torka innan du fortsätter med nästa?

2011-11-04 @ 07:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0