Minikort...

Japp, nu är alla pysselsakerna nerpackade. Idag åker jag ut till Laknäs bystuga på Pysselträff i två dagar!!
Jag förstår bara inte hur det kan bli så mycket saker? Den här gången har jag packat lätt, och ändå är det två vändor till bilen... Hmmmm. ;0)

Idag tänkte jag visa ett litet minikort, 10x10 cm.
Tycker det är så kul att göra dessa. Kräver inte så mycket dekorationer heller.

******

Yep, now all the crafting stuff is packed. Today I'm heading out to Laknäs at a local Crafts gathering for two days!
I just do not understand how it can get so much stuff? This time I packed light, and yet it's two trips to the car ... Hmmmm. ;0)

Today I want to show you a little mini card, messured 10x10 cm.
Think it's so fun to do these. Does not require as much decorations, either.



Jag har stämplat direkt på kortbasen och sedan färglagt motivet med Promarkers.

Stämpeln kommer ifrån Lily of the Valley och texten är från Inkywings.

******

I have stamped directly on the cardbase and then colored the image with Promarkers.

The stamp comes from Lily of the Valley and the sentiment is from Inkywings
.



En närbild på motivet. Här kan Ni även se hur vissa av detaljerna är målade med Glimmer Glam.

******

A close-up on the image. Here you can also see how some of the details are painted with Glimmer Glam.


Ha en toppenhelg!! För det ska jag... :0)



Kommentarer
Postat av: Muffin

Vilket toksött kort! Kul med lite annorlunda format, det är jag dålig på.

2011-11-14 @ 21:20:34
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0