Peppisar...

Inför kommande julavslutningar och dyligt så håller jag på att producera lite olika gå-bort-presenter här hemma. Här kommer en enkel påse med hemmagjorda pepparkakor, med tillhörande etikett, till hÄnglar-bloggen...

******

Im continuing to do all my upcoming Christmas presents for the kids holiday-brakes for school and kindergarten.
Here's a simple bag of homemade gingerbread, with an associated label to go with it, for the hÄnglar-Blog...



Jag har gjort en tag utav en bit cardstock som jag sedan stansat ur runt kanterna.
Distressat lite och satt dit mina två maskade motiv.



Både motivet och etiketten är hÄnglar-stämplar.

Motivet är färglagt med Promarkers.

Jag har använt följande färger:
Hud: Sunkissed Pink-Dusky Pink-Blush-Ivory
Brun: Walnut-Cocoa-Cinnamon
Röd: Warm Grey (4 & 2)-Cardinal Red-Poppy-Lipstick Red
Skuggor: Cool Grey (3-1)
Blender


Hoppas Ni får en fantastisk Första Advent i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0