Stjärnkort...

Idag visar jag ett stjärnkort med Magnolias A little gift Tilda från Sweet Christmas Dreams i Scrap-Perra Blogg.

******

Today I show a Star-based-card with Magnolias A little married Tilda from Sweet Christmas Dreams in Scrap-Perras Blog.



Jag har använt ett Kraft Cardstock som bas och har sedan skurit till matchande bitar från Maja Designs Vintage Winter - Skicka en hälsning & Snön Glittrar.

******

I have used a Kraft Cardstock as base and then cut out matching pieces from Maia Designs Vintage Winter - Send a greeting & snow glitter.



Så här ser kortet ut när det är öppnat, med min personliga hälsning i mitten..
Jag har distressat alla kanter med Walnut Stain.

******

Here's what the card looks like when it is opened, with my personal greeting in the middle ..
I've distress all edges with Walnut Stain.




Motivet är stämplat och färglagt direkt på samma Kraft Cardstock som kortbasen är gjord av,
och sedan färglagt med Prisma pennor.

Jag har dekorerat med Cheery Blooms, rosor och Cheese Cloth.
Ett blått band håller sedan ihop kort-konstruktionen.

******

The image is stamped and colored the right on the Kraft Cardstock as the cardbase is made of,
then colored with Prisma Colour Pencils.

I have decorated with Cheery Blooms, Roses and Cheese Cloth.
A blue ribbon ties up the card.




Avslutningsvis en liten närbild på det öppna kortet.

Hojta gärna till här bland kommentarerna om / när ni gör ett eget stjärnkort, så kommer jag förbi och kollar.


Kommentarer
Postat av: Lena

Fantastiskt fint kort!!!



Kram Lena

2011-11-22 @ 16:14:19
URL: http://www.madebylena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0