Ännu en fantastisk nyhet...

Ja, då var det dags att avslöja ännu en liten hemlis jag hållt på ett tag.

Nämligen att jag blivit invald i StampARTics fantastiska DT-team!!!!

WOW!! Jag är nästan förstummad av att få skapa 'sida vid sida' med dessa underbart duktiga tjejer!

Idag kan du få se min och mina nya kollegors presentationer i StampARTics blog.



Yes, it finally time to reveal another little secret I've kept for a while.

Namely, that I was selected to be a part of StampARTics fantastic DT team!!

WOW! I'm almost speechless to create 'side by side' with these wonderfully talented ladies!

Today you can see me and my new colleagues' presentations
in StampARTics blog.


******
Här kommer kortet som jag har med i presentationen idag:



Alla papper är rivna och distressade med Walnut Stain.



Motiven är ifrån Lily of the Valley och hÄnglar & stÄnglar och är färglagda med Copics.
Alla vita områden är målade med Glimmer Glam.

Texten är ifrån Stampavie.

------------------

Imorgon är också en spännande dag, då jag har mitt första inlägg i Scrap-Perras blogg... :-)

Ha det gott!!



Kommentarer
Postat av: Helene

Så fantastiskt skoj! Stort grattis!!!! Och ljuvligt kort!

2011-10-31 @ 18:18:25
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com
Postat av: Becca

Hej!



Har precis hittat hit till din blogg genom StampArtic :) Och herregud vilka underbara saker du gör! Och dessutom såg jag att du bor i Dalarna det gör jag med :) Vart bor du? Jag håller till i smedjebacken :) Jag har hållit på med scarpbooking i ett år nu, och jag hittar inte någon annan som sysslar med detta som faktiskt bor i Dalarna! :)



Du gör sådana fantastiska saker, och detta är en blogg jag definitiv kommer börja följa! Och GRATTIS till DT platsen! :)



Kram Becca

2011-10-31 @ 21:26:28
URL: http://kreativabecca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0