Tag pocket card...

I helgen fick jag lära mig en ny 'kort-vikning' av Vilda-Puck.
Jätte enkel, du behöver inte ens lim eller tejp. Precis min stil! :0)

This wekeend Vilda-Puck teached me a new, for me anyway, card-fold.
It´s really easy, and you don´t need any glue or tape. Just my stile! ;0)

*******

So here is the result:

Så här blev det när det var klart:



Ett tag kort med en ficka i, där du kan stoppa i ett litet kort eller recept eller dyligt.

Textstämpeln är från Inkywings senaste Textark och pappren från Pion Design.

******

A tag card with a pocket, where you can put a card or recepie or what you like.

The sentiment is from Inkywings latest release and the papers are from Pion Design.



Så här ser kortet ut som du kan dra ut.

Ytterligare en textstämpel från Inkywings.

******

This is the card from the pocket.

This sentiment is also from Inkywings.



Den härliga lilla ugglan med kärleksbrevet är från Whiff of Joy.

Han är färglagd med Promarkers på Letraset Cartridge Papers.

*****

The wonderful owl with the loveletter is from Whiff of Joy.

He´s colored with Promarkers on Letraset Cartridge Papers.



En närbild på blommorna på framsidan.

A little close up on the flowers.


Hoppas Ni tyckte om det!

Jag tänker försöka slänga ihop en liten beskrivning och lägga in i bloggen också.
Bara jag får den där 'lilla luckan'... ;0)

*****

I hope you liked it!

Im going to try to put together a little tutorial soon.
I just got to get those extra minutes some where... ;0)




Kommentarer
Postat av: Anna i Mossahus

Den där lilla luckan ser vi fram emot;)

2011-10-11 @ 18:46:37
URL: http://mossahus-scrapping.blogspot.com
Postat av: Louise

Hej gumman!

WOW! Jag bara älskar det här! Vilken cool vikning och utan klister??? Lär mig please ;) He,he,he! Underbart målad uggla och en massa Åsa typiska detaljer som du lägger dit som det mest självklara och det är så snyggt!



Kram

2011-10-11 @ 22:17:01
URL: http://louisesscrapperie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0