Vildas svampar...

På pysselmässan i Avesta släppte Vilda Stamps några fantastiskt söta nya svampstämplar.
Och några av dom fick givetvis följa med mig hem! ;0)

Här kommer en Tag som jag gjorde åt Vilda-Puck (en av ägarna till Vilda Stamps):

******

On the Crafting Fair in Avesta Vilda Stamps released some new wonderful mushroom-stamps.
And I just got to get some of them with me home! ;0))

Here comes a Tag I made for Vilda-Puck (one of the owners of Vilda Stamps):



Tagen är utstansad med en Tim Holtz stans i Kraft Cardstock.
Sedan har jag stämplat och färglagt direkt på pappret.

Textstämpeln är också från Vilda Stamps.

*******

The Tag is cut out with a Tim Holtz die in Kraft Cardstock.
Then I stamped and colored the directly
on the paper.

The sentiment is also from Vilda Stamps.



Här är en närbild på motivet.

Jag har färglagt med Prisma colour pencils och 'gnuggat' ut färgen med stompf och lösningsmedel.
Jag har även färglagt detaljerna i texten för lite extra effekt.

******

Here is a closeup on the motif.

I have colored with Prisma color Pencils and 'rubbed' out the paint with stompf and solvents.
I have also colored the details of the sentiment for a little extra effect
.

******

Hoppas Ni får en toppen helg!

Själv laddar vi för 9-års kalas tillsammans med 20 stycken förväntansfulla barn.
Håll tummarna för att huset står kvar efteråt... ;0)

Hope you have a great weekend everyone!

We are looking forward to a 9-year birthday party with 20 excited children.
Keep your fingers crossed for the house is still standing afterwards ... ;0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0