Vinterkramar...

Vi fortsätter med temat tags i Inkywings bloggen idag. Ovanligt va?! :0)

Denna gång med en av texterna ifrån Textark 6.

******

We continue with the theme of Tags in Inkywings Blog today. Unusually, right?! :0)

This time with one of the sentiments from Textark 6th.



Jag har först embossat med Clear och Krackeleringsstämpeln (som för tillfället är slut i butiken).

Sedan har jag distressat med Weathered Wood och Tea Dye, vilket gör att mönstret i stämpeln sakta framträder.

Sedan har jag dekorerat med twine, en knapp och lite blommor. 

******

I have first embossed with Clear and Crackle-stamp (who is currently out of stock).

I also have distress with Weathered Wood and Tea Dye, which makes the pattern of the stamp slowly emerges.

Then I decorated with twine, a button and some flowers
.

--------------------------------------

Till något helt annat!
Se vad som dök ner i min postlåda idag! :0)

******

For something completely else!
See what popped into my mailbox today! :0)



Två set med Flexmarkers från Letraset!!! Wihooo!!
Allihopa är helt nya färger, alltså sånna färger som idag inte finns för Promarkers.

Jag har inte hunnit färglägga några motiv än, men jag fick ju bara looov att pröva den spännande penselspetsen.
Den känns väldigt bra och färgerna är underbara. Nu kommer bara utmaningen att hitta matchande färger bland mina Promarkers. Vilket i och för sig inte borde vara några problem. Men det tar alltid lite tid att hitta de 'rätta' kombinationerna. ;0))
Så då vet Ni vad jag ska göra i helgen. He, he.

******

Two sets of Flexmarkers from Letraset! Wihooo!
All of them are brand new colors, that is, colors that are currently not available for Promarkers.

I have not had time to paint some images yet, but I just gooot to try out the exciting brush tip.
It feels very good and the colors are wonderful. Now the only challenge is to find the matching colors of my Promarkers. Which in itself should not be any problems. But it always takes some time to find the 'right' combinations. ;0))
So then you know what Im doing this weekend. He, he.




Kommentarer
Postat av: Maya

Nyyydelig tag, Åsa!

Lekre farger og så utrolig nydelig laget :)

Det enkle er ofte det beste ♥



Og du kommer til å elske Flexmarkerne, det gjør hvertfall jeg!!

De er utrolig gode å fargelegge med, og blender seg så bra!!

Gled deg, og kos deg :)

Klem fra Maya

2011-10-25 @ 08:50:13
URL: http://mayas-hobbyblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0