StampARTic goes Lily of theValley...

Hoppas helgen varit bra!
Jag trodde den här helgen skulle bli jätte tråkig, eftersom jag missade Scrap-Perras härliga 2-års kalas så här i sista minuten. Men den har faktiskt varit underbar, trots allt! Härlig bonus tid med familjen.

Idag blir det ett kort för StampARTic där vi blivit sponsrade med fantastiska stämplar från Lily of the Valley!

******

I hope you all are having a wonderful wekeend!
I thougt it would be horrible though I´ve missed out on the lovely craft gathering I was supposed to be on all wekeend. But it turned out wonderful! A lot of time with my lovely family!

Today Im showing a card I made for StampARTic, where we all got sponsored with som amazing stamps from Lily of the Valley!



Ett kort väldigt stilrent och färgglatt kort. Ett kort som gör mig riktigt glad när jag tittar på det.

****** 

I made a clean and simple card with a lot of bright colors.
A cards that makes me happy.



Titta på alla de härligt kalasande mössen! Söta va?

Allt är färglagt med Pro- & Flexmarkers på Letrasets 270 gr papper.

******

Look at all those cute and cocky little mice! Are´nt they lovely?

They are colored with Pro- & Flexmarkers on Letrasets 270 gr paper.


Skynda in och titta på resten av DT-teamets fantastiska alster!

Now hurry and check out the rest of the DT-teams wonderful creations.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0