Maja Design del 2...

Som jag skrev går så är det ytterligare ett Maja Design alster idag, också med serien Lantliv.

Idag visar alla i StampARTic teamet någon form altrat alster, album eller 3-d projekt.

Jag har valt att göra ett minialbum med foton på mina barn.
Tänkt som en liten Alla hjärtansdag gåva till min sambo.

******

As I wrote yesterday there will be another Maja Design project today, also with papers from "Life in the country".

Today the StampARTic DT-team shows lots of alter, 3-d projects and minialbums.

I´ve made an mini album with pics of my kids, and it´s supposed to be a gift for my Hub on Valentines day.







Älskar dessa papper och de är så fina tillsammans med speia färgade foton.


Hoppas vi ses imorgon igen!
Då är det Scrap-Perras tur!


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej Åsa!

Vilket fantastiskt album! Med så många söta bilder på dina små gryn. Läckert! Perfekt att ha framme, kommer smälta väl in i interiören.



Kram

2012-02-13 @ 13:24:51
URL: http://louisesscrapperie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0