Mina fotbollspojkar...

Idag visar jag ett kort med en av mina nya favorit stämplar i Engströms Blogg.
Flowersoft har massor av underbara stämplar och denna påminner så otroligt om mina två pojkar här hemma, jag riktigt myser varje gång jag ser den.

Dessutom passar den alldeles utmärkt på grattiskorten till de lite större pojkarna.

******

Today Im showing one of my favourite stamps in Engströms Blogg.
Flowersoft makes such cute stamps and this one reminds me so much of my own two boys, it´s just warms my heart every time I see it!

And it´s perfect for those big-boy-birthday-cards.



Mönster pappret är från MME - Lost & Found.
Stjärnorna är ustansade med en Sizzix die.

Textstämpeln är ifrån Inkywings.



Stämpeln heter Man of The Match.

Nu är det inte långt kvar till Sweden Scrap Hapening!
Hoppas vi ses där!


Kommentarer
Postat av: Diddi

Hej :)

Har följt din blogg nu i några månader. Hittade den av en slump när jag kollade runt lite bland en massa andra bloggar. Tycker verkligen om din blogg och blir mycket inspirerad varje gång jag tittar in:) Måste bara fråga var man kan köpa den underbara stämplen med pojkarna? Tycker den e jättefin och fick ett riktigt ha begär när jag såg den och ditt fina kort:)

Hoppas du får en fin vecka!

Mvh Diddi

2012-02-27 @ 00:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0