Nya MME Miss Caroline...

I veckan fick jag sådana härliga papper från Scrap-Perra från MME´s Miss Caroline!
De skulle nog ses lite som en utmaning åt mig - men oj - vad kär jag blev!

Nu riktigt längtar jag efter våren!

******

Last week I´ve got such wonderful papers from Scrap-Perra from MME´s Miss Caroline!
I think they ment them as a challenge for me - but wow - I fell in love!

Now I can´t wait for spring to come!




 Jag har använt Howdy Doody - Beautiful Roses och Fiddlesticks - Story Farmhouse.

Jag har knytit två stycken rosetter i varandra, med olika band - beige organzaband och ett jättehärligt skrynkelband (kommer snart i butiken). Dessa har jag sedan knytit ihop med en liten knapp och ett matchande snöre.
Sedan har jag dekorerat med olika Cherry Blooms och rosor i gul-beiga färger.


Här är en liten närbild på de fina papprena.


Längtar inte du också lite mer till våren nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0