Stampavies CHA sneeks...

Hoppas Ni alla har det bra! Här är det sportlovsvecka, så barnen njuter för fullt.

Själv skulle jag behöva en hel veckas ledigt, dels för att jag är helt slut efter allt arbete med helgens Sweden Scrap Happening, och dels för att jag är så fylld av inspiration efter den fantastiska helgen så jag vill bunkra upp mig i pysselhörnan en hel vecka! :0))

Idag visar jag en av Stampavies nyheter från CHA - Tina Wenkes Bird on Dogwood Branch:

******

Today Im showing you one of  Tina Wenkes new stamps from CHA - Bird on Dogwood Branch:

 

Motivet är målat med Tombows på Cansons Akvarell papper (300 gr).

Texten är också ny - Tina Wenkes Sweet Wishes

******

The sentiment is also new - Tina Wenkes Sweet Wishes.


Kommentarer
Postat av: Kylie

Gorgeous Asa! I Love the gorgeous stamp and your elegant card!

Hugs kylie

2012-02-27 @ 09:19:23
URL: http://kylieskraftroom.blogspot.com
Postat av: Jing

this is really really sweet card ... loving it much!

2012-02-27 @ 14:02:30
URL: http://www.jingvanopstal.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0