Tutorial for Letraset...

Idag visar jag en tutorial i Letrasets Blogg om hur jag gör när jag färglägger hår med mina Promarkers.

Här nedan kan du se några exempel:

******

Today Im showing a tutorial for Letraset with small tips on how I do when I color hair with my Promarkers.

Here you can see some examples:



Skynda över till Letraset om du vill se hur jag gör.

Här nedan kan du se slutresultatet:

******

Run over to Letrasets blog if you want to see how I do!

And here are the final result:



I´ve used Penny Johnsons new stamp Her Kitty from
Stampavie.
I hope you haven´t missed out on all the amazing CHA-sneeks we are showing off in the Stampavie Blog...

When I color with my Promarkers I always stamp and color on Letrasets 270 g Cartridge Paper.

******

Jag har använt Penny Johnssons nya stämpel Her Kitty från Stampavie.
Jag hoppas du inte missar alla nyheter som vi i DT-gänget visar upp i Stampavie bloggen varje dag...

När jag färglägger med mina Promarkers avänder jag alltid Memento dyna och Letrasets 270 g Cartridge Paper.



Isn´t the image sooo cute!?

If you have any questions on Promarkers or on my coloring, don´t hasitate to ask me.
Either with a comment or by email, my adress is in the right hand side.

Thanks for stopping by!

******

Visst är hon väl underbart söt?!

Har Ni några frågor angående Promarkers eller min färgläggning så tveka inte att fråga!
Antingen via en kommentar eller min mail, som finns här i höger fältet.

Tack för titten!


Kommentarer
Postat av: Pam Sparks

Thank You Asa - beautiful coloring! Super cute cards! TFS!

2012-02-09 @ 02:56:35
URL: http://expressionswithheart.wordpress.com
Postat av: Pam Sparks

Thank You Asa - beautiful coloring! Super cute cards! TFS!

2012-02-09 @ 02:58:11
URL: http://expressionswithheart.wordpress.com
Postat av: Zarah

Du är så GRYMT bra!

2012-02-09 @ 19:02:53
URL: http://zarischka.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0