Fancy Pants och Flowersoft...

Idag är det min tur i Engströms bloggen och jag tänkte fokusera på Fancy Pants serie Love Birds.
En härlig serie i glada rosa och turkosa färger. En personlig färgkombination, och gärna med lite brunt eller beige till. :0)

*****

Today it´s my turn in Engströms Blog and Im going to put a little focus on Fancy Pants - Love Birds.
A wonderful serie in pink and turqouise colors. A personal favourite, especially if you add a little brown or beige to it! :0)



Jag har använt papprena:
1003 - Birds on a wire
1010 - Sweetheart
1002 - Bunches of love
Alla kanter är distressade med Tea Dye och Walnut Stain.



Här har jag använt Flowersoft som gräs nedtill på motivet.



Här ser Ni hur jag dels använt enfärgad grön (Meadow) till stjälkarna samt en blandning av olika röda och rosa toner till blommorna (Sweet Pea). Det är väldigt enkelt med en 'färdigblandad' färg. Det ger extra liv åt motivet.



Motivet heter FSSTJFY Just for you.

Motivet är färglagt medTombows på 300 g Akvarellpapper.

 Glöm nu inte att hålla koll på alla CHA sneaks som dyker upp inne i bloggen!
Mycket av dom går redan att förbeställa.

Ses snart igen!


Kommentarer
Postat av: Anna i Mossahus

Härligt! ett kort fyllt av en massa tags!! Borde man ju kunna göra sj=P Meneh, det där med att färglägga stämplar kan jag bara inte=/ Men man kan ju ha annat, väl..? =)



lånar inspiration ;)

2012-01-19 @ 08:17:19
URL: http://mossahus-scrapping.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Vilket jättesött kort!

2012-01-19 @ 22:20:17
URL: http://ullespyssel.blogspot.com/
Postat av: paper writing service

This little girl reminds me Alice in Wonderland to be honest!

2012-01-24 @ 15:09:24
URL: http://essaywritingservices.org/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0