Kärlek med jul...

Nu när julen är över och i alla fall jag är lite trött på julkort efter all sista minuten massproducering, så är det skönt att få skapa lite annat. Men vem säger att man inte kan använda julpapper ändå?!

Idag visar jag ett kort gjort av spillpappersbitar från julpapper i Engströms blogg.



Här har jag kombinerat MME´s 12 days of Christmas med en Cheery Lynn die.

Texten är ifrån Inkywings.


En närbild på hjärtat.

Hoppas Ni får en underbar Trettonhelg! Själv är vi allihopa på hockeyturnering i Bollnäs i två dagar.


Kommentarer
Postat av: Maritha

Ett kanonfint kort! Jag gillar det där enkla.. Så läckert med sömmen!

2012-01-05 @ 23:05:28
URL: http://dilorf.frolid.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0