Leker med blommor...

Äntligen fredag och helg!
Idag visar jag inget färdigt pyssel, men ni ska veta att det produceras för fullt.
Jag är inne i en period med massor av pyssel och deadlines, men inget som får visas ännu... ;0)

Men desto mer blir det ju att visa här inne så småningom.

Men jag tänkte i alla fall visa ett litet smakprov på vad jag leker med just nu, maaaassor av Cheery Lynn dies, mister och härliga papper!



För ni har väl inte missat att anmäla er till Sweden Scrap Happening?!



Ha nu en skön helg, så ses vi snart igen!


Kommentarer
Postat av: Anna i Mossahus

Åh, om man bara hade haft råd.. Älskar göra minialbum! Fin blomma btw! Hur har du gjort den? =)

2012-01-21 @ 20:05:27
URL: http://mossahus-scrapping.blogspot.com
Postat av: resumes

You are really creative person with a lot of fresh ideas!

2012-01-24 @ 15:11:07
URL: http://cvresumewritingservices.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0