OA Farmhouse och lilla Wild Tilda...

Ni har väl inte missat alla nya fina papper från October Afternoons härliga serie Farmhouse som kommit inhos Scrap-Perra?!
Åååh det tog verkligen emot att börja skära i dessa, men de passar så bra ihop med lilla Wild Tilda från Magnolias Sweet Crazy Love.
******

I hope you haven´t missed out all the lovely new Farmhouse papers from October Afternoon that comed to Scrap-Perra?! It was really hard to do the first cut on all those wonderful papers, but they fit so nicely with little Wild Tilda from Magnolias Sweet Crazy Love.




Ett enkelt dekorerat kort gjort till en blivande treåring.



Jag har använt mig av Simply Smooth White cardstock som grund och sedan Mörkbrun till det.
Det rutiga pappret är Church Social, du kan även se lite av baksidan på det gula hjärtat.
Det gul prickiga pappret bakom motivet är Sunday Dinners.



Ramen runt motivet är utskuret med en Spellbinder die.
Sedan är kortet dekorerat med lite Twine och en matchande knapp.

Alla kanter ä rlätt distressade med Black Soot.



Kommentarer
Postat av: Christina

Åhh så himla gulligt kort!! Visst är OAs papper helt ljuvliga. Stämpeln är bara såå söt. Var kommer textstämpeln ifrån?

2012-01-24 @ 09:12:27
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com
Postat av: dissertation uk

In my opinion your child should be really happy to receive such kind of card!

Postat av: Becca

Gud vilket underbart kort! <3 Du gör så fina saker! Förlåt för min vääääldigt sen tillbaka kommentar, men har varit full rulle i min ände så någon tid att kika tillbaka har det inte funnits.. Blir det någon mer träff framöver? missade ju den som var då i Leksand..



Jag har gett dig en Award så kika gärna in på min blogg och ta del av den :)



Kram Becca

2012-01-24 @ 20:54:52
URL: http://kreativabecca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0