Gäst-DT hos Mollys Scrapbooking...

Förra månaden deltog jag i en tävling hos Mollys Scrapbooking, där priset var att få vara Gäst-DT en månad.
Och tro det eller ej, men jag vann en plats!!
Wihooo!
Ska bli sååå roligt att få vara med och gästa Lilo och hennes härliga och fantastiska DT-gäng.

Här kommer korten som jag deltog med i tävlingen:



Tävlingen gick ut på att skapa utifrån ett kit med material och La La Lands Ballerina stämpel.

Man fick i viss mån även lägga till eget material, men jag har nästan uteslutande använt mig av materialet i kitet.

Mitt första kort blev ett stafflikort som jag gjort med hjälp av mina Spellbinder-dies.

Färgerna går i lite softa rosa/beiga toner, med mycket distresser.



Nästa kort ville jag skulle 'poppa' lite mer, så här använde jag kontrasterna svart tillsammans med det rosa.


Båda motiven är färglagda med Promarkers på Letrasets 270 gr papper.


Tusen tack Lilo för att jag får chansen att vara med och gästa lite!

Ha det så bra! Ses snart igen!


Kommentarer
Postat av: Lilo

Det ska bli superkul att ha dig gästande! =)

2012-06-14 @ 15:00:41
URL: http://mollysscrapbooking.blogspot.com
Postat av: BA

they are just adorable asa

xoxo BA

2012-06-15 @ 12:54:29
URL: http://basblog-ba.blogspot.it/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0