Gästar Mollys Scrapbooking...

Idag visas mitt första alster som Gäst-DT hos Mollys Scrapbooking.

Jag fick ett fantastiskt DT-paket, med bla stämplar från Some Odd Girl.
Och dom som känner mig vet ju hur poppis det är!! :0)
Så jag kunde inte låta bli att ta tag i första kortet på en gång.



Jag har använt papper och dekorationer från My Minds Eye´s Nostalgia.

Helt underbara papper, tror bestämt jag måste ha flera. :0)



Stämpeln är från minikitet Thank you Mae. Även texterna är från samma kit.

Mae är färglagd med Promarkers.


Så hoppa gärna in i Mollys Blogg och kika.


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Å vilket fint kort, kul att få stort DTpaket. Ska bli kul att se vad du skapar mer för fint.

Hoppas midsommarhelgen varit fin för er.

Kram

2012-06-24 @ 11:03:30
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Christina

Åhhhh fint fint fint!!!! Underbart!!!

2012-06-27 @ 10:48:47
URL: http://scrapfabriken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0