My Minds Eye för Engströms...

 Idag blir det ett lättsamt kort som jag gjort för Engströms Artstudios Blogg.

******

Today Im showing a playful card wich I´ve made for Engströms Artstudio.

 

Jag har använt matchande papper från MME's serie Follow you´re heart, 6x6 pads.



Jag har även använt dekorationer från samma serie, här i form av
brads, knappar och chipboard dekorationer.


En närbild på motivet och texten.
Färglagt med distresser.

Jag tycker verkligen de här stämplarna är så roliga och lättsamma.
Det är ett helt set med Clearstamps med flera olika motiv, figurer och texter.

Ses snart igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahah...underbar stämpel och du har färglagt jätte snyggt!! kram christine

2012-04-15 @ 16:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0