Pink Paislee och Magnolia...

Idag blir det ett kort med kombinationen Pink Paislee och Magnolia i Scrap-Perras Blogg.
Ni har väl inte missat alla nya Magnolia som finns i shopen!

******

Today Im showing a card with the combination Pink Paislee and Magnolia in Scrap-Perras Blog.
I hope you haven´t missed all the new Magnolia Stamps in the Shop.




Turkos tillsammans med beiga toner är en av mina personliga favoriter.
Behöver jag säga att Pink Paislees London Market föll helt i min smak? Underbara papper.



Här har jag använt Royal Charm tillsammans med beigt cardstock.
Jag har distressat alla kanter med Tea Dye.
Dekorerat med rosor i olika storlekar, Osteklut och blommor.
Sedan har jag stämplat lite med en av stämplarna från Marianne Designs - Tea Time med en brun dyna.


En närbild på motivet.
Färglagd med Pro- & Flexmarkers.

Glöm nu inte bort att Ni fortfarande har chansen att vara med i månadens färgutmaning i Forumet!

******

Im entering the following challenges:

Magnolia Down Under - Bingo (Dies, Flowers, Bling)
I [love] Promarkers - 3 different papers


Kommentarer
Postat av: Karen

Lovely card and what fab colours and papers, thanks for joinig us at I ♥ ProMarkers.

xx

2012-03-27 @ 17:57:58
Postat av: Janne

Åhh så fint kort! Takk for at du deltar hos MDUC denne uken.

Klem,Janne

2012-03-30 @ 19:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0