Utmaning hos StampARTic...

Äntligen fredag! :0)
Men - det blir ingen fredagsmys med familjen idag, utan jag styr kosan söderut och åker till mässa & träff i Karlstad. Där ska jag hjälpa Mia och Perra i butiken på mässan.
Och förhoppningsvis leka med lite Distress Markers!

Glöm inte komma förbi och hälsa!

Inne hos StampARTic är det dags för en ny utmaning.
Den här gången vill vi att Ni ska skapa något att ge bort påskgodiset i.
Det kan vara en påse, låda, kort, korg, ja vad som helst - MEN - med tillägget att alstret ska innehålla minst en fjäder. 

Här kommer mitt bidrag:

******

Finally Friday! :0)
But - there is no 'friday-cosying' with my family this evening, 'couse Im taking me and myself down south to participate on Karlstads craft gathering and fair. Im going to help Scrap-Perra in their shop.
And hopefully play with some Distress Markers!

So don´t forget to come by and say Hi!

At StampARTic there is another challenge up running.
This time we want you to create something where you can put those lovely easter candys in.
There can be a box, bag, card, basket - well - it could be anything. BUT it need to have atleast one feather on it.

This is what I´ve made:



Jag har dekorerat en äggkartong i miniformat.

Jag älskar dessa små kartonger och min far brukar alltid plocka med ett gäng hem från Norge när han är här och hälsar på. Där är de lite lättare att få tag på.

Sedan fyller jag dom med Kinder ägg och ger bort till barnen.



Stämplarna är från hÄnglar och färglagt med Promarkers.

Papper från MME och dies från Cheery Lynn.

Alla kanterna är distressade med Vintage Photo.


Glöm inte kolla in vad de andra DT-tjejerna skapat.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Julia

supersött!! Är så glad att de finns här på ica i Avesta, ska göra till mina pojkar till påsk :)

vi ses nästa helg!

kram

2012-03-02 @ 10:28:33
URL: http://juliasviktigasida.blogspot.com
Postat av: Anna i Mossahus

Fiffigt! Och fint =) Kanske man får hänga på - utmaningen alltså.. ^^

2012-03-02 @ 10:51:05
URL: http://mossahus-scrapping.blogspot.com
Postat av: Christina

Superfint!!



ha en trevlig helg i Karlstad!

2012-03-02 @ 13:22:36
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com
Postat av: De där små finns inte här i Skåne :( . Vad fint det blev. Lycka till i Karlstad !

så fiiina. De små kartongerna finns inte här i Skåne. Lycka till i Karlstad !

2012-03-03 @ 07:42:23
URL: http://helenaspysselplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0