Mina älskade tre...

Idag tänkte jag visa ett dragspelsalbum som jag gjort åt Engströms.
Jag har altrat albumet och använt bilder på mina underbara tre små hjärtan.
Albumet har jag numera bredvid mig på min arbetsplats.
Kanske inte helt praktiskt med tanke på att jag kommer på mig själv sittandes och titta på bilderna hela tiden istället för att jobba.... ;0)

******

Today Im showing a minialbum I´ve made for Engströms.
I´ve used pictures of my precious three little hearts.
I got the album beside at my workspace.



Jag har använt papper från Melissa Francis c'est le Vie 6x6 pad tillsammans med wellpapp och doilys från Cherry Lynn.



Till namnen har jag använt mina absoluta favorit stickers från Prima.
Tycker de är toppen, och man får dessutom så många på ett ark!


En liten närbild.

Hoppas Ni får en härlig helg.
Här har våren snabbt blivit rena högsommaren!
Här gäller det att passa på att njuta, vem vet hur länge den stannar. :0)

Ses snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0