Copic workshop på Scrap & Pearl...

Hejsan pysselvänner!
 
Tänkte bara passa på att jag kommer hålla två stycken workshops med Copics på den stora pysselträffen
Stockholm Scrap & Pearl Event på Annexet/Globen.
En på lördagen och en på söndagen.
 
Så är du sugen på att pröva Copics, eller bara vill lära dig mer.
Passa på att hänga med.
 
All anmälan sker direkt till Scrap-Perra
och du kan läsa alla detaljer HÄR.
 
 
Jag vill samtidigt passa på att tipsa om att Scrap-Perra tagit in hela Copics sortiment.
Både Ciao och Sketch.
Och även lite övrigt sortiment såsom uddar, rengöring, färgläggningspapper mm.
 
Jätteskoj!
Så nu vet Ni vart jag kommer handla mina Copics framöver! He, he!
 
Ha det så gott och titta gärna in i morgon igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0